Hajskdkd Bu saatlerde çocuğum ne kendi uyuyor nede beni uyutuyor🥲 34+5 sizde durumlar nasıl hanımlar 🌸
myangelson Hajskdkd 34+5 olduk bizde geceleri çok hareketli değil , bazen yanlarımi çok fena gerdiriyor napıyor anlamadim sırtıma gecmeye çalışıyor galiba 😂😂 ama ben yine de uyuyamıyorum çok hareketli olmasa sa🥲🤦🏻♀️
Mervecimmm Hajskdkd 34+3 al benden de o kadar aşırı hareketli uyutmuyor. Sağa dönsem olmuyor, sola dönsem olmuyor,sırt üstü hiç olmuyor bir de hareket ettikçe çişim geliyor. Yataktan kalkmam 3 saat sürüyor tuvalete gitmekten yoruldum
rahatdur_evladim Hajskdkd gelende akşamları veya geceleri dinlenme moduna girdiğimizde daha aktif oluyorlar bende de durumlar aynı gözümü kapatırım içimde at koşturuyor 😄
Rabia_Han_Dikmen97 Hajskdkd ben 20+3 haftalık hamileyim ikinci gebeliğim karnım umduğumdan erken büyüdü şimdiden uyuyamıyorum beni uyutmayan bebişimin hareketleri değil rahat pozisyon bulamamam sağa yatsam nefes alamıyorum sola yatsam omzum sırtım ağrılar giriyor daha geceleri uyuyamamak için erken haftalar ama ana olmak zor
Gamze96 Hajskdkd 33+6 aynı durum kafası gogsumun altında oturmakta zorlanıyorum kıpır kıpır masallah 🐻🤲🩷
Hajskdkd Gamze96 bende doktoruma söyledim geçen hafta, hareketli bebekleri severiz hep hareketli olsunlar anne karnında sizi şüpheye düşürmesinler dediği günden beri şükrediyorum 🙈
myangelson Hajskdkd benimki çok uzun zamandır baş geliş beyefendi dayandı kapıya çıkmaya hazır bekliyor 😂😂 ay benim dediğim gibi karnımı yirtacak gibi değil de o yanlardan çıkacak ayaklar galiba 😂
rahatdur_evladim Hajskdkd yanlış değilsem gündüzleri zaten uyuyorlar sürekli saklandıkları için geceleri de biz hareketsiz kaldığımız da taarruza geçiyorlar 😄
Rabia_Han_Dikmen97 Hajskdkd inşallah doğduktan sonra yormaz beni ilk oğlum hamileliğimde beni hiç yormadı daha çeviktim bulantı kusma yaşamadım son aylar karnım büyüdüğü için sırt ağrısı yaşadım sadece ama “anne karnında uslu durdum sen naneyi doğduktan sonra yiyeceksin” demiş sanki 40 gün feleğim şaştı aşırı kolik bi bebek oldu biraz büyüdü yakamı bırakmadı ayağı yer tuttu paçamı bırakmadı tuvalete bile birlikte giriyorduk ama bu hamileliğim o kadar hantalım ki bulantı kusma koku hassasiyeti sırt bacak ağrıları hemen yorulma bu oğluşumda inşallah doğduktan sonra uslu olur
Girlmama Hajskdkd 34+1 olduk benim kızım✨️jokey✨️ hipdromda at yarışı yapıyor sanki🤣böyle olması daha iyi ama son zamanlarda hareket azlığı oluyormuş bem kafayı yerim benim abartma tozu🤣en azından iyi olduğunu biliyorum hareket ettikçe
Hajskdkd Girlmama kesinlikle katılıyorum hareketli olmaları daha iyi. Son haftalardan kasıt ne acaba hangi haftalarda hareket azalıyor 🙂
Girlmama Hajskdkd 34. haftadan sonra yeri daralınca azalıyormuş 32. haftada hareket takibi yap dedi doktorum en az 10 hareket eğer şüphelendiğin bir durum olursa hastaneye gelip doğumhaneye çık nst ye baksın ebe hanım bana haber versinler dedi bi de benim iç karnım da yok dışardan da 3 aylık hamile gibiyim baya dar kızımın yeri