Aybukeshn
Bugün karnımın sağ altına bir ağrı saplandı yolun ortasında kalakaldım. Kendimi eve zor attım. Şimdide karnım ağrıyor çok şiddetli gaz mıdır? Acile gitmeli miyim? Bu haftalarda bu sorunları yaşayan var mı? Acil tavsiyelerinizi bekliyorummmm