Esra_Elisa8 ben narkoz yemiştim düşük yaptığımda o akşam öyle bir ağrı girmişti bir de ilk dogumumdan sonra sert bir agri biliyorum hatta doğumdan sonra çay ağacı serum sormuştum krem surmuştum afedersin makat girisne, maksat irda bir yara vs varsa iyileşsin diye iyi gelmsiti