daghan_ Ne olur dua edin’, suyum geldi hastanedeyim şu an yatış verildi muayene edildim altdan 2 cm açıklık var sabahı bekleyeceğiz dediler
Rabia_Han_Dikmen97 daghan_ inşallah açılman olur benim suyumda 2 cm açıklıkla 39+0 da geldi sonrasına kendi sancılarım oldu inşallah Bi avazda doğurursun
Ayseyldz07 daghan_ canım bebegine sağlıkla ve kolaylıkla kavuşmak nasip olsun inşallah dua edeceğim bizlere de nasip olsun inşallah 😘