araştırmalara göre kesin olarak bebeğe bir zararı olduğu kanıtlanmış değil, daha bitkisel içerikli olan boyalar var bir de su bazlı olanlar var onlar yıpratma dahi yapmıyor. ilk3 aydan sonra sorun olmadığını biliyorum doktor öyle demişti siz de sorun bi yine de ama ben de boyadım açıkçası