Kızlar biraz önce e nabızda dolaşırken bir şey farkettim sağlık ocağında ki doktorumuza oglum 3 yaşında 3 veya 4 kez ancak götürmüşümdür muayneye ama doktorumuza ayda 2 3 kere gidilmişiz gibi kayıt var ve tanı kısmı da boş bırakılmış sizce bunun açıklaması ne olabilir