Kızlar kuzenimin bebeği şuanda yeni doğan yoğun bakımında yatıyor daha iki hafta oldu makineye bağlı yaşıyor malesef 37.haftada bebek hareket etmeyince hastaneye gidiyorlar nstye bağlıyorlar kalp atışı 120 ken 50 ye düşüyor ve acil sezaryana alınıyor o gecirdiği 10 15 dklık zaman kaybında beyine oksijen gitmemiş aynı zamanda anne karnında kakasını yiyormuş yediği içinde kilosu önde gidiyormuş doktor anlamamış hep iri demişler sonuç malesef durumu kritik dua edin nolur çok kötü bi süreçten geçiyoruz.. biz yaşadık siz yaşamayın bebeğinizin hareketlerini 4 saatten fazla hissetmiyorsanız mutlaka doktorunuza görünün Rabbim annelerin kucaklarını boş bırakmasın😔😔