Kızlar merhabalar bugün akşam içime kuşku düşme sebebi ile devlet Hastanesi’nin acil kadın doğum bölümüne gittim 5+6 haftalık hamileyim kesen güzel yolk sac oluşmaya başlamış fakat kese etrafında kanamalar mevcut yatış verelim sana dedi evde 5 yaşında kızım olduğu için yatışı kabul etmedim o zaman evde yatacaksin dedi progestan verdi yarın özele gideceğim ama içime korku düştü bu kanama düşüğe sebep olur mu acaba çok tedirginim