16 Haftalık hamileyim.Riskli bir gebelik geçiriyorum.Biraz ağrım vardı tedirgin oluğum için Şehir hastanesinde acile gittim.Doktor amniyotik bant gördüğünü söyledi.Daha önce böyle bir şey söylenmemişti ve en son 1 hafta önce kontrolüm vardı.Yarın doktorum çağırdı.Çok tedirgin oldum ne olduğunu araştırdığımda..Yaşayan birileri var mı..