Betul34-ylmz Tam 7 haftalığım koku hassasiyetim mide bulantım hala devam ediyor kendimi sürekli hastaymış gibi enerjisiz hissediyorum çok yoruldum bu durumdan ne zaman geçer acaba
Nilayy95 Betul34-ylmz 18 im bitti 19 undan gün alıyorum hâlâ prilam içmeden duramıyorum . Yani kişiden kişiye değişiyor inşallah sizinki hemen biter 🙏🏻
ileyyy Aya girdiğimde bunlar bende azaldı ama şimdi 6. Ayımıza girdik mide yanması ile uğraşıyorum.. sanırm doğuma kadar her dönem bir tepki oluyor