Gizem9191 Merhaba benim de bebegim haziranda dogacak insallah, ben altlari patikli uzun, zibinlari biraz uzun kollu cogunu kisa kollu alacagim, yenidogan donemi en az 15-20 gun sanirim uzun kollu ince seyler giydiririm duruma gore tabi, evler sicak oldugu icin klimada aciliyor o nedenle o sekilde dusundum aksamlari da ince tulum giydiririm diye dusundum ama yasayip gorecegiz biraz da, ben hazirlikli olmakta fayda var diye abartmadan hem biraz uzun kollu hem de kisa seyler tercih edecegim