Kızlar merhaba. Uzun zamandır adet düzensizliğim vardı hem geç olmaya hem de normalden daha kısa olmaya başlamıştım. Doktora kontrol amaçlı gittim 5haftalık hamile olduğumu öğrendim. Gün içinde ara ara sancılarım oluyor adet sancısı gibi bi kaç dakika vurup geçiyor. Doktora sordum normal dedi ama daha önceki gebeliğimde hiç böyle olmamıştı. Bir de daha önceden bir düşüğüm bir de kimyasal gebeliğim var doktor normal dediği halde ben sıkıntı ettim. Böyle sancısı olup gebeliği normal devam eden var mı? Beni rahatlatın lütfen