Hanımlar merhabalar, özel takipliyim ikinci gebeliğim zorunlu sezaryen olucam. Takipli olduğum hastanede zorunlu sezaryen ücreti 49 bin oldu ve belki de ben doğum yapana kadar bir zam daha gelebilir.
İkinci çocuğu düşünürken tabi ki bunu da düşündük ama yine de fiyatlar gerçekten çok yüksek, içim el vermiyor yani kafam çok karışık.
Çam Sakura da sezaryen doğum yapan var mı?
Nasıl geçti? Ameliyat ekibinde erkek çalışan çok var mı?
Dikişleriniz nasıl oldu üzerine su geçirmez bant yapıştırılmış mıydı?
Çift kişilik odalarda kalmak nasıl bişey?
Tecrübeli olanlar lütfen paylaşabilir mi?