Arkadaşlar sincan egitim ve araştırma hastanesinde doğum yapan varmi doğumda odalar nasıl oluyor tek kisilikmi yoksa birkaç kisilikmi yanında illaki bayanmi kalması gerekiyor yoksa eşlerimiz kalabiliyormu benim yanımda kalacak kimse yok eşim kalacak ama kabul ediyorlarmi bilmiyorum ücretli bir odaları falan varmi tek kisilik bilgisi olan yazarsa çok sevinirim