Sabahtan beri düzensiz bir şekilde yoğun karın ağrılarım oluyor yalancı sancı olsa dinlenince geçer diye biliyorum ama ben uzanırken de oluyor sadece süreleri çok düzensiz mesela bi saatte bi yarım saatte bi felan gibi sık sık ağrımıyor ama mesela örnek veriyorum 1 dakika ağrıyor ve geçiyor bebek kasılıyor kendini sertleştiriyor doğum mu yaklaşıyor anlayamadım
Tecrübesi olan