Herkese merhaba, 36+3 haftalık hamileyim. Neredeyse bir aydan fazladır bebeğin kilosu geriden geliyor ne yapsamda kilo alımı çok yavaş, başka sıkıntısı olmadığını söylüyor doktorum ama kilosu geride şuan 1950 gr. Var mı benim gibi sorun yaşayan ve önerisi olan lütfen