Svcnhzr Merhaba kızlar ben 36+4 hamileyim yaklaşık bir aydır vitamin ilaçlarımı kullanmıyorum unutuyorum bi zararı var mıdır
Ayslyns Bi zararı olmaz bence ama bi hatırlattıcı felan kur o şekilde düzenli içersin bende öyle yapıyorum akıllı saatim var ona kuruyorum her gün aynı satte hatırlatıyor yoksa bende unutur içmem