Gzmel ya ben ilk hamileliğimde özele gidiyordum özel karşılamıyor reçete yazıyor alıyorsun ücretle vurduruyorsun. Bunda erken haftada hafif kanamam olunca devlete gittim vurdu iğneyi ücretsiz. Ama yorumlara baktım zaten devlete gidiyormuşsunuz çok saçma koskoca devlet hastanesinde iğnenin olmaması cidden