busenurbozkurt ay tam.isim muhabbetnijn ustune gordum leyla kaynvldmn ismi hic konsun istmiyom zaten ama esimin istegi uzerine leyla yi koyuyoruz bende ebrar istyodum anlamida.cok guzel ve kuranda.geciyo kayinvldemler.az one burun kivirdilar.leyla sultan olsa filan neyse diye ebrari kendilernce begenmddiler kendi isimlerj cok guzelmis gbi sinir oldum 🙄🙄🙄😡 Ama nolursa olsun ebrar koyucam 😊😊