Seedaaff Şuan 33 haftalığım öğlen 12 den beri adet ağrısı tarzında ağrım başladı ve git gide şiddetlendi. Yatınca daha kötü oluyor sıcak duş aldım biraz hafifledi gibi oldu 10-15 dk sonra yine artmaya başladı sancı dediğimiz şey böyle bir şey mi
TwinsAndBeren Seedaaff yalancı sancı olabilir. Doğum sancısı belirli aralıklarla oluyor mesela önce 10 dk da bir, sonradan 5 dk da bir gibi git gide sıklaşarak yaklaşık 1 dk sürüp geçiyor ve dayanılmaz şekilde oluyor diye biliyorum
heyymomm Seedaaff belden girer ve girdiğinde karnınız semsert olur. yalancı sancı oluyordur doğuma hazırlık gibi düşünün
Miyosss Seedaaff gitme imkanın varsa hemen acile git canm. 32. Haftada aynı ağrıyı bende yaşadım geçmeyince gece 3.30da acile gittim serviks kisalmis ve 1 cm açılmam olmuş ciğer geliştirici vs yaptılar hemen. İhmal etme
Gzd1212 Seedaaff siddetlendiyse acile gidin mutlaka imkaniniz varsa doktorunuzla görüşün. Yalancida olabilir ama olmayadabilir.
Seedaaff TwinsAndBeren hiç geçmeyen bi regli ağrısı var aralıklarla dahada şiddetleniyor midem bulanmaya başladı artık ağrıdan ama ilk doğumum sezaryen olduğu için hiç sancım vs olmamıştı hiç böyle bi ağrıda yaşamamıştım o yüzden bi endişelendim
Seedaaff Gzd1212 doktorla görüşme imkanım yok devlet takipliyim çünkü bi tane daha çocuk var oda uyudu belki geçer diye bekleyip duruyorum ama geçmezse bi saate gideceğiz bakalım
Miyosss Seedaaff aynen göbek deliginin alt kısmından kasıklara doğru o bölgeyi komple kaplayan bi agriydi
Seedaaff Gzd1212 hastaneye geldim şimdi tüm gece uyuyamadım ağrıdan kustum bir kaç kerede Şuan sıra bekliyorum
Seedaaff Gzd1212 nst sancım çıktı doktor 2 saat sonra tekrar gel dedi Şuan tekrar nst girdim bakalım sonrasında doktora göstereceğim
Seedaaff Gzd1212 nst yine sancı çıktı ama sancılar 50-60 arası çıktı ve kasılma olmadığı için eve gönderdiler bebek doğum pozisyonunu almış evde kendin kasılmalarını takip et dedi ağrı ve sancıyla birlikte kasılmada olması gerekiyormuş bol bol yat ve dinlen dedi çok şükür ki sıkıntılı bir durum yok Şuan ağrım hala var ama Oda dinlenerek geçecek diye düşünüyorum