Girlmama Allah’ın 99 isminden birinin direkt konulması doğru değil canım Abdülbâtın gibi konulabilir yani kulu manasında. Allah’ın isimlerini söylerken de El-Bâtın veya Ya-Bâtın demek daha doğru olur, direkt batın deyince Bâtın olarak anlaşılıyor vurgusunu direkt ı harfine yaptım mesela okurken o da karın demek oluyor 🫠