Sevvalkanatt0 Kızlar doğumdan sonra göbeğimi sarmadım dikişlerim acıyor diye. 4 ay oldu doğum yapalı bu sarkan göbeğimden nasıl kurtulabilirim sanki 6 7 aylık hamile gibiyim. Sezeryan korsesiyle inermi acaba
gevezeyazar1 Sevvalkanatt0 dikişlerin biraz daha toparladıktan sonra mekik çekmek çok iyi geliyor ama düzenli tabiki