Ceydametee özel hastanelerde kuaför gelip fön çekiyor isterseniz, doğumdan sonraki gün. Valla ilk doğumumda yaptırdım mı hatırlamıyorum açıkcası sanırım yaptırmadım. Ama bir hemşire banyo yaptırmıştı hastanede o çok iyi gelmişti. Sezeryan doğum sonrası.
Makyaja da hiç gerek duymadım açıkcası. Yine yaptırmayı düşünmüyorum 😊