Ssdg benim 23+5de detaylıda 35 çıkmıştı. Hatta doktor söylemedi ben raporda gördüm. Ama bana özellikle hiçbir sıkıntı yok demişti.
Sonraki kontrolümde kendi doktorum da 35 civarı ölçtü o da her şey normal merak etme dedi. Geçen gün karda kayıp düştüm🥹 acil şekilde muayene etti kendi doktorum. O zaman da rahim ağzı uzunluğun gayet güzel dedi,kaç diye sormadım ama
Buraları çok takmayın kafanıza. Ama tedbirli olmakta da fayda var. İsterseniz kendi doktorunuza yine de bir danışın