EmrEmine Kızlar doktoruna falan soran var mı acaba hamileliğin ilk aylarında hurma yemenin bir zararı varmı.doguma yakın zamanlarda yemenin çok faydası olduğunu biliyorum.fakat ilk aylarda sıkıntı olur mu 11+3 üz.
BurcuuA EmrEmine ben sordum yeme dedi bana son aylarda yemeğe başla dedi bende çok yiyordum ama bıraktım
EmrEmine BurcuuA Tamam çok teşekkür ederim bende elimde tabakla bekliyordum yemek için.artik 5 6 ay sonra kısmetse
Kelebegimmm BurcuuA bende başladımmı çok fazla yiyorum.siz ne zamanken sordunuz ve durdurdunuz? 5 haftalık bende geçen haftalarda da çok yedim
BurcuuA Kelebegimmm 23 haftalığım ben erken Doğuma sebep oluyormuş bu aylarda sizde yemeyin bence ben yedim mi 15 tane kadar rahat yiyodum 😁