Selam kızlar 38 haftalık hamileyim hiç açılmam yok 34. haftadan beri açıklık kontrolü yapılıyor o zaman da açılmam yoktu şu an da yok , normal doğum olacak ama kaç cm açılma olması gerekiyor normal yapabilmek için yani bir sınırı var mı şu kadar cm altında olursa sezaryen olur diye falan?