Kızlar 8+6 haftalik hamileyim ama ultrasona göre 1 hafta geriydi. Bugün saat 1 gibi kahve rengi akinti geldi saat başı baktigimda gelmeye devam ediyoruz şuan hala var pazar olduğu için doktorum yok ancak yarin gidebilirim acile de gitmek istemedim devlete. Başına gelen var mı ağrım sızım kasilmam yok neden olabilir acaba