1 haftadan beri sancı yaşıyorum 2. Hamileliğim nst girdim fazla sancı yok normal dedi ama ciğer geliştirici iğne vurdu 4 doz ilaç verdi birde ama sancım hala var ve çok toplanıyor böyle olup durum ne oldu sancı nasıldı ne yapmak gerekiyor? Kızımda erken gelmişti korkuyorum biraz