260814 Meraba hamilelikte travazol kullanılırmı bi sakıncası varmıdır vajinamda şişme var yürüdükçe canm acıyo evde olanda o Şuan
KuzeyinAnnesi41 260814 kaç haftalıksın kücüksen kullanamazsın yasak !! Bide doktorunada sor niye şişlik var diye ay nasıl acıodur geçmiş olsun
Hasreterel 260814 canım bende kulandım cok faydalı hıcbı zararı yok doktorum yazdı benım hata en ıyı gelen o sısmeye kasıntıya
Wicca 260814 Travazol un hiçbir zararı yok hamilelikte.. Travazol sürmeden önce sirkeli su ile temizliğini yap öyle uygula canım.. Rahatlatır seni
260814 Masal529 parol içtim vardı noldu birden anlamadım kaşıntı faln yok akıntımda Yok koku falnda yok ama şiş ve acıo 😞
KuzeyinAnnesi41 260814 o zaman sür kuzum bişe olmaz 3ayından sonra verio doktor bende kullanmıştım ama sebepsiz neden şişlik var alla alla acaba ilişki sırasında zorlanma falan mı oldu ?
oznuryalcn 260814 gecmis olsun Canim bartolin kisti olabilir doktoruna danismanda fayda var .internetten arastir bak aynimi sislik