Kızlar selam. Aranızda hamilelik testi yaptığı sırada lekelenmeleri olup da hamile olduğunu öğrenenler var mı? Adetime daha 1 hafta var peçeteye silince çok minik leke geliyor ama benim her ay böyle zaten bu süreç 1 hafta lekelenme olur sonra adet olurum. 3 ay önce düşük yaptım o hamileliğimi öğrendiğimde de yine lekelenmelerim vardı sonra düştü. Gördükçe çok moralim bozuluyor leke. Aranızda bu durumu yaşayıp hamilelik öğrenenler varsa hikayelerinizi merak ediyorum