Gittiğiniz memnun kaldığınız kadın doğum doktoru varmı genelde zaten asistanlar var evet biliyorum 2021 de orda doğum yaptım ama o zaman çok iyiydi hepsi cihazlarda iyiydi bi tane kadın doktora gittim orda hiç beğenmedim bebeği bile zor gördü ultrasonda yinede memnun kaldığınız varsa öneri bekliyorum