Dlryldz yazalı çok olmuş yeni gördüm. Ben de Egepol’e doğum yapıcam nasipse. Acil girişinde sol tarafta yatış veren çalışanlarla görüşmem gerektiği söylenmişti. Görüştüm ve dediler ki, “bi organizasyon firmamız var onun dışında firma içeri sokuyoruz. İsterseniz aileniz ya da kendiniz süsleyebilirsiniz.” o firma için de 2 ay önce sorduğumda 5-6 bin civarı fiyat söylemişlerdi. Yeni yılda zamlanmıştır. Ben sadece kapı süsümü takcam, Balon vs hediyelik taşımayacağım hastaneye.