deletedmom43191 onu bilemiyorum. Resmileştiği zaman maddesi de yazar şu tarihten itibaren doğan çocuklar için şu rakamdan verilecektir diye. Resmileştiğinde belli olur yani. Yani bekletseniz de bir anlamı olmayabilir. Çünkü doğum tarihini kapsar büyük ihtimalle. Ama alınmışsa ne olur onu da bilemiyorum şartlar sağlanıyorsa eksik kalan miktar yatırılır mı vs