Semisko Bende de kan pıhtılaşması var, yüksek doz igne ve coraspin kullanıyorum. Allah korusun son zamanlarında bile bebeğini kaybeden kişiler var. Kan pıhtılaştığı zaman bebeğe kan gitmiyor ve gebeliğin ilk başlarında düşük, daha sonraki zamanlarında ise kalp durması oluyor. İhmal etmeyin hemen doktora gidin.