33+3 haftalığız. Bel ve karın ağrılarım oluyor iyice zorlanmaya başladım. En son 31 haftalıkken doktora gitmiştim 2 kilo 100 gramdı. Haftaya pazartesi kontrolüm var. Bebişin kıyafetlerini yıkadım. Yerine yerleştirdim. Ütüleme ve hastane çantamı hazırlamak kaldı. 35 haftalık gibi de cam perde olacak şekilde dip köşe temizlik yapacağım. İnşallah bakalım planlarım öyle ☺️