Kızlar dün doktora gittim. Son adet tarihime göre 7+4üm ancak ultrasonda 6+6 çıktı. Kalp atışını duyduk çok şükür ancak kese boyutu kafamı karıştırdı. 9mm olarak yazıyor ultrason kağıdında. Haftama göre biraz küçük mü kalmış sizce? Dr o an bir şey demedi ben de sormayı unuttum.