Kilzar size bir şey soracağım sat 17 Ocak bat 21 Şubat gözüküyor adet tarihime daha çok var Çarşamba gününden beri kasık ağrısı sağ ve sol olmak üzere bu beebgin ilk yerleşme asamasi olur ya aynı onun gibi batma uyku hali halsizlik oluyor bazen ama korunuyoruz da daha doğrusu eşim korunuyor ihtimal varmıdır ya eşim kendinde çok güveniyor ki bende öyle ihtimal var mıdır sizce? Adet ağrısı desem adetime daha var 🤦🏻♀️