melekmi22 Slhls ben iki markayı da almadım çok memnunum önemli olan içine koyulan yatak bence benimde park yatagım gayet kullanışlı ve yan tarafı açılıyor bir farkı yok yani hemde çok da uyguna almıştım
Girlmama Slhls bebiş net yoyko ben aldım kurdum sonra geri kaldırdım o kadar kaliteli ki kumaşı ve duruşu diğer beşiklere göre daha güzel benim kızım olacak koyu gri aldım tekte yoyko yani