Merhaba arkadaşlar bugün adet günümde ama olmadım dün sadece peçeteye pembe leke geldi arkası yok. Bugün days doctor un erken gebelik testini yaptım çok silik hayalet çizgi belirdi. Geçen hafta pazar günüde acilde kan değerim 0<2 çıktı. Böyle olup sonradan pozitifi gören varmı. Belirtim sadece kasıklarıma kramp tarzında iğne batması oluyor ara ara o kadar