Arkadaşlar bi bakar mısınız ben mi görüyorum sadece silik bi çizgi var gibi sanki ayın 23’ünde eşimle bi birlikteliğimiz oldu bir de 30’unda ayın 6’sında da regl olmam gerekiyordu ama gecikti bugün sabah kanamam oldu regl gibi ama çok dolu dolu değil bi şüphelendim emin de olamadım test yaptım sonuç bu beni yönlendirebilecek var mı acaba bi heyecanlandım ondan bu haller 😂😂😂😂🤲🏻🤲🏻