2cocukluana_ Kızlar dün normal doğum yaptım bugün çıkışımız verildi evdeyiz şuan eve geldikten 1 saat sonra avuç içim kadar bildiğiniz löp löp kanlı parça geliyor jöle gibi çok halsiz kaldım normal mi yaşayan var mı napayım
06Pembemavi80 2cocukluana_ normal canım temizleniyor. 2 doğumda da olmuştu Benimde aynı duşta gelmişti hatta avuç içi kadar bişey çıkıyor gibi çok değişik olmuştum korkulacak birşey değil. Kan yapıcı şeyler yiyin. Mesela pekmez limon onereyim. 1 su bardagina pekmez ve limon karıştırıp tüketmeye çalışın hem size iyi gelir hemde kansizliginiza iyi gelir
2cocukluana_ Nesli664066 yarın kontrol var zaten de gitmek istemiyorum ya artık alttan muayene olmaktan bıktım 😒
Endoplazmik 2cocukluana_ ah canım bende de oldu hatta 1 ay sonra hareket hissetmiştim 2 ay sonra da olabilir yok artık ne ara hamile kaldım demiştim o da rahim toparlanmasiymis onu da hissedersen panik olma,:)
2cocukluana_ Endoplazmik aman öyle olsun çok şükür dün oldu bitti bugün hem ağrım hem kanamam azaldı artık teşekkür ederim 💙
2cocukluana_ Endoplazmik söylediğiniz iyi oldu yaşarsam dediğinizi hemen aklıma gelir:) değişik bi duygu gercekten o hareketler
xxxxx34 Benimde oldu ilk doğumunda hatta böyle et deri parçası arası korkunç birşeydi hemen doktora gittim ultrasonla bakıp rahim kendini temizlemiş hiç korkma demişti
Endoplazmik 2cocukluana_ evet canjm;) itleri iri düşen parçalara vs hiç korkma harika bir şey rahim toparlanır fazlalıkları atmaya devam ediyor