Selam kızlar, ya ben çıldırmak üzereyim. Bebeğim iki ay güzel yedi ama iki aydan sonra mama ve biberon reddi başlamıştı, zorlaya zorlaya yedirmiştim o aylarda kilo alımı 700-600 gr falandı yani sınırda alıyordu zaten gebelik zehirlenmesinden dolayı gelişemedi 2440 gr doğdu, ben kilo alsın yaşıtlarına yetişsin derken bebeğim aksine yememeye başladı ve her mama yedirme zamanı bana işkence olmaya başladı artık ben napıcam ya. Şuan 4,5 aylığız ve tarttım 15 günde sadece 150 gr almış. Günde 700 ml yediremiyorum yani düşünün daha aza düşmeye başladı yemeyen çocuk nasıl kilo alsın. Geçen ay doktora söylediğimde 600 gr almış işte normal diyordu ama değil bence ve şimdi yemiyor iyice düştü kilo alımı. 5800 gr şuan ama en az 6500 olması gerekirdi. Doktoru değiştirmek istiyorum ama kime götüreyim bilemiyorum. İstanbul avrupa yakası tarafında iyi bir doktor önerebilecek varsa söyler misiniz?