Merhaba kızlar, 35 haftalık hamileyim ve Eskişehir Şehir Hastanesinde doğum yapacağım Allahın izniyle. Daha önce orada doğum yapanların tecrübesini merak ediyorum, odalar tek kişilik ve eş refakat edebiliyor diye duydum bir ebeden, doğru mudur acaba?