34+3 haftalık oldu çocuğun hala ismi yok . Eşim Nehir Ada istiyor ama ben 2 isim pek sevmiyorum. Nehir
Ada
Öykü bu isimler arasında gidip geliyoruz sürekli lütfen bi fikir verin. Değişik güzel bi isim önerisi yapmak isteyen olursa da fikirlere açığım