Ftma_58 _Zeynep_1234 ay inşallah yaa benimde öyledir bende beklicem mecbur benimde öyle bişeydir inşallah 🙏
Haticee11 Ftma_58 çıktı canım 150,82 çıktı betam iki gün sonra tekrar verecem darısı senin güzel haberini almaya inşallah 🥰
Haticee11 SuEr_Tu1512 etmez olurmuyum canım Rabbim tez zamanda nasip etsin bekleyen isteyen herkese 😍♥️♥️♥️
Anonim_kullaniciiiii Ne mutlu size gebelik belirtiniz var.reglime 6 gün var ve hiç hamilelik belirtim yok,😔ne göğüs sızıltısı ne ishal . Sadece şiddetli bel ağrım oldu
Haticee11 Anonim_kullaniciiiii 8 gün kala göğüs ağrısı başladı en çok sol gogsum canım 4 gündür ishalim Bide sezeryan dikiş yerim sizliyordu 1 haftadır ara ara hafif sanci şu an sadece göğüslerim sızlıyor bı boşluk hissi var karnımda 😁
Haticee11 Ftma_58 ederimm tabi canimm inşallah tez zamanda sizlerdende hayırlı haberi alırım benim gebeliğim de sağlıklı ilerlesij inşallah kan verecem iki gün sonra 🥰🥰
ozlemsndl1 Ftma_58 bende daha öncesinde hep test yaptım negatif çıkınca moralim bozuluyordu. Akışına bıraktım hatta adetim 9 gün gecikti hala umudum yoktu ama pozitif çıktı yani kafaya takınca gerçekten olmuyor şuan 30 haftalığız. Biraz akışına bırakın zaten bebek varsa gecikir gecikmesini bekledikten sonra test yapın derim ve negatifse de bir sonraki ayı beklersiniz. Umarım pozitif haberleri alırsınız:)