Doktorum suyun azalmaya başladığını söylemişti yaklaşık 2 hafta önce, havuç suyuyla dengeledik şimdilik çok şükür. Dün kontrolde suyum gelse anlamaz mıyım nasıl azalıyo diye sordum seninki suyun gelmesi değil üretimi yavaşlamış dedi. Neden yavaşlar ne yapabilirim?