asemvekardesi Evet bende henüz fiyat sabitlemesi yapmadım. Kaç olursa olsun kesinlikle pembe mavide yapacağım. Bir önceki doğumum gece saat 3 te olmuştu. Abartısız beni odadan 5-10 dk içinde asansörle doğumhaneye indirdikleri zaman doktorum koşa koşa hastane kapısından giriş yapmıştı. Çok hızlı geldiniz diye en az 10 kez teşekkür etmiştim. 😅 Doktorum uyku eğitimi aldığını söylemişti. Ayrıca mesajlarımada hemen cevap veriyor. Şu an Feride Hanım takipliyim. Çok kibar, cana yakın, rahatlatıcı bir doktor. Şu ana kadar hiç bir olumsuzlukla karşılaşmadım. Artık aile gibi olduk. Pembe Mavi’nin diğer doktorlarıda çok iyi. Ben Nevin Hanım takipliydim. Belirli bir haftadan sonra ikili testte daha iyi diye Nevin Hanım Feride Hanım’a yönlendirdi. Daha sonra Feride Hanımla devam ettim. İki doktorum da mükemmel. Aycan Bey ve eşi Yeliz Hanım da çok iyiler. Her gece hastanede nöbetçi doktor oluyor. Hangi doktor doğumumu yaparsa yapsın hepsine gözüm kapalı güveniyorum o şekilde söyleyebilirim. 🥰 Diyetisyeni Beyza Hanım, anestezi uzmanı Uğur Bey ve diğer çalışan ekibide harika insanlar 🌸 Hastanenin bir çok doktorunun yurtdışı tecrübesi var genellikle bir dönem İngiltere’de çalışmışlar. Eğitimleri de çok iyi. Diğer personelde uzun süreli çalışıyor. Bence bir kurumda uzun süreli çalışmak çok önemli. Hastasına ve personeline değer veren bir hastane. Kayıtdışılık yok. Siz 5 lira bile verseniz fiş veya fatura kesiyor. Bir çok vergi mükellefide bu sebeple Pembe Mavi’yi tercih ediyor. Diğer hastanelerde maalesef bu durum yok. Bu sebeple parayı sonuna kadar hakettiklerini düşünüyorum. 🫶🏻