Kızlar 2 gündür geçmeyen agrım var bugün 3. Günüm sabah afedersınız büyük tuvaletım gelmiş gibi hissettim ve bır anda sıvı bır akıntı geldı idrar yapar gıbı ama fazla degıl daha sonra agrılarım arttı sabahtan beri agrım var ama dayanılmıycak gıbı degıl ılık düş aldım yınede geçmedi geçen haftadan beri koyu sarı ve acık kahverengımsı lekelenmem oluyor dogumum baslamış olabılır mı benım gıbı yaşayanlar var mı ilk gebelıgım olduğu ıcın bilgisizim