Kızlar benim ilk doğumum olacak ve aşırı tecrübesizim yardım edin.. sorum şu;
İsimli hastane çıkışı alacağım ama isimli yastık ve örtüsü/battaniyesine gerek var mı? Hastanede kullanıyor mu? Takı yastığı derseniz uzakta olduğum için anne babalar harici gelen olmayacak. Takı yastığı yapmayacağım o yüzden. Onun haricinde bebeğin yattığı yere isimli örtü serilir mi? Yeni doğmuş bebeğin yanına yastık koymaya gerek varmı?
Bebeğin yattığı yere serilecek çarşaf, örtü vs biz mi götürüyoruz?