tecrubeliiannee 32 haftalık hamileyim şuan ve şekerim yükseliyor aniden düşüyor derken açlıkla savaşıp bebeğime de sıkıntı yaşatmam doğru olmaz diye düşünüyorum, şekerim olmasada tutamazdım bebeğimi beslemem gerekiyor, bir saat aç dursam karnım doyunca bebekte hareketler başlıyor mesela :)